Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av indibandi zmurfs - 29 augusti 2012 19:50

Efter lite research så har jag fått bekräftat att Linghem SK har något stort på gång. Jag har pratat med en insatt som hyllar tränaren Dan Leijon och tror laget kommer nå en topp 4-placering iår ifall man lyckas med sina potentiella nyförvärv. Namn som Anton Josefsson, Ludvig Jonsson, Arvid Borell, Andreas Svensson, Simon Liljeström, Tobias Hultman och Mathias Österström nämns.


Jag har fått bekräftat av Anton Josefsson att han för tillfället räknar med att han spelar för Linghem nästa säsong, men påpekar att inga papper är klara.


Ludvig Jonsson i Östgötalaget! 


Ludvig Jonsson säger att han tränar med Linghem, men att det beror på vad som händer nu efter han slutat skolan. Men Linghem är absolut ett alternativ.


Arvid Borell är helt klar enligt deras hemsida, och den person jag pratat med tror att både Andreas Svensson och Simon Liljeström är riktigt nära en övergång. Linghem lär med andra ord vara ett lag att räkna med i toppen av serien. Ett jättespännande lag, som kommer överraska många den här säsongen. Lägg därtill den kvalité som redan finns i truppen. Jesper Le-Claire, Martin Andersson, Emil Dagnäs, Philip Pettersson m.fl


Jag varnar för Linghems SK!


/Glazögonzmurfen

 

Presentation

Fråga mig

143 besvarade frågor

Gästboken

Omröstning

Vilket lag vinner H2 säsongen 12/13
 Bergs IK
 Boxholms IBK
 IBF Antvarden
 IBF Linköping
 IBF Norrköping
 IBK Succé
 Linghems SK
 Linköping FBC
 Linköpings Universitets AIF
 Solfjäderstaden IBK
 Åby IBK Ungdom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Antal zmurfvisningar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Föreningar i Östergötland


Ovido - Quiz & Flashcards